Orientering

Var en ganska skön dag i skolan idag. Började kl.9 i gympa salen o fick lära oss hjärt-och lugnräddning, sen så hade vi orientering o sen slutade vi. Har ju varit jätte skönt väder ute idag så det va lite mysigt o gå runt i skogen.

Sen när ja kom hem kolla jag min mejl o hade fått ett från den hemsidan som jag beställde min avslutningsklänning ifrån för några VECKOR sen o det stod att dom skickade den igår. Blev lite irriterad på det så hoppas jag får den snart då, för om den inte passar så måste jag hinna hitta någon ny.

Bilder från skogen














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0