Sjuuk igen!

Igår var en skit rolig dag det med! Först åkte jag, Josefin och Julia in till stan för att hitta en avslutnings klänning till Josefin vilket vi gjorde så himla snygg var den. Hon köpte lite mer saker också, hatar att hon jämt har massa pengar. Hon köpte iallafall en skit snygg skinnjacka som jag hittade men hade inte råd :'( , en jeansklänning o en plånbok.
Julia hittade en jätte snygg kjol och jag köpte en foundation.

Sen drog vi hem så lagade jag o pappa mat, det blev grillat kött, avokadosallad och couscous skit gott var det.
När jag hade ätit klart mötte jag dom andra vid Tempo, köpte lite grejer o sen hem till Alice o flumma med alla pers. Men det var en skit rolig kväll satt vid chatroulett igen, snacka med några roliga svenskar som vi kanske ska träffa till sommaren :P

Idag skulle jag egentligen gymma med mamma men jag vakna imorse med ont i halsen och hosta, så vi åkte o handla istället o sen hem o laga mat.

Här kommer bild på hur jag såg ut igår och bild på min älskade jacka jag ska köpa när jag får pengar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0