Sola

Igår var jag ju ensam hemma men vid 6 så åkte Julia med mig ner till Kållered för att köpa lite mys. Hon köpte två Filmer, en tidning o lite godis o tjockisen som jag e köpte chips en dricka o lite godis. Sen när vi väntade på bussen och på bussen tog vi lite bilder som ni kommer se här nedanför.
Sen när jag kom hem satte jag mig o kolla på någon film o prata med en kompis som var lite förbannad så fick försöka lugna ner honom..

Idag har jag varit o solat så tror faktiskt jag har blivit lite brunare iallafall. Sen har det inte hänt så mkt har städat, köpt blommor till mamma e ju morsdag idag och duschat.

Imorgon ska jag o några till Kungälv för att kolla när Julia dansar. Så grym är hon, tror det är 5 gången jag e o kollar på henne o hon är lika bra varje gång om inte bättre.

Sen får man ju Gratta Oskar och Emil på födelsedagen! Båda fyller 16 idag stora pojkar blir dom nu så massa Grattis till dom!! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0