Stan

Har mått dåligt idag också, värsta hostan o jätte ont i halsen. Men jag tvinga mig själv till skolan o var där hela dagen. Gjorde muntligt i matte gick jätte bra fick högst poäng av dom i min grupp, är luite stolt för jag suger på matte.
Efter skolan mötte jag Bebis Nathalie i Mölndal o sen åkte vi in till stan för hon skulle köpa massa grejer. Sen tillbaka till Mölndal för hon skulle sola så fick sitta i det svin varma rummet i 20 min till hon va klar, trodde jag skulle dö av värmeslag.
Sen drog vi till Stadium XXL i sisjön o letade fotbolls skor till henne, vilket vi inte hitta. Sen släppte hon av mig vi 421 så tog jag bussen därifrån hem.
Det ända jag har gjort här hemma är äta, dega vid tv/datorn, snackat med Gurra<3 o testat mina nya kläder som jag äntligen fått, så det kommer nog bild på dom imån om jag orkar.

Men nu ska jag gå o sova är hur trött somhelst gonatt a de bra.

Föresten måste ni ju säga grattis till Josefine som fyller år idag (3/5) klockan slog om innan ja hade hunnit skriva klart.
Men ett stort Grattis till henne hoppas du hade en bra dag o visst längtar du till du får dina presenter :P

GRATTIS JOSEFINE<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0