Syster 18 år!!

Idag fick man gå upp halv 8 för jag skulle till önneredsplan på deras invigning på konstgräset. När jag kom dit skulle jag stå vid lotteriet med Emma o Maddes föräldrar, sålde nog över hälften av grejerna tror jag fast vi bara stod där i två timmar. Sen så gick vi in i satte oss för det var så himla kallt, sen vid ett kom Glenn Hysén dit för att klippa av invigningsbandet o så va det kändismatch, fotograferingar o lite sånt. Men det har varit väldigt kul hade varit bättre om det inte hade varit så kallt o blåsigt.
Sen så körde pappa mig, Emma o Madde till frölunda så var jag med dom en stund innan jag tog bussen hem, så nu sitter jag här o väntar tills Julia e klar så ska hon följa med mig till kållered för jag ska köpa lite mys inför ikväll när jag e alldelles ensam. Pappa ska sova borta för han orkar inte åka hem när han e klar på jobbet o alla dom människorna jag har frågat har haft andra saker för sig så jag får sova ensam hemma i natt då.

Bilder kommer imorgon tog med Emmas kamera glömde min...

En annan sak som händer idag är att min Stora syster fyller 18 så massa Grattis till henne!<3333333
 
Födelsedagsbarnet<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0