22/11-10

Sitter i skolan nu och har min sista lektion som är svenska.
Det har varit en ganska lugn dag idag, hade matte på morgonen och sen efter lunchen hade vi grupparbetet och nu svenska som sagt. Det här kommer nog bli den segaste lektionen idag för vi ska skriva ett långt referat om "flodpärlan". Den artikeln är nog det tråkigaste jag har läst, Men vad ska man göra det är bara och bita ihop och göra det man ska! Fast det kanske låter lite som dubbelmoral när jag sitter oh skriver det här när jag egentligen ska skriva referatet...

Så nu ska jag börja arbeta så skriver jag senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0