Inte bara morgontrött, utan även hela dagen trött....

Har märkt att det tråkiga vädret påverkat hur trött jag är. Somnade nästan direkt när jag kom hem och jag är så trött så jag inte ens orkar äta men jag blir jämt så här när det är snö,minusgrader och mörkt ute...
Men nu när jag är vaken så kan jag berätta lite om min dag iallafall.
Gick upp vid sex tiden och la märke till det "vackra" vädret ute och kännde genast att jag ville gå och lägga mig igen, men var bara och bita ihop och göra iordning sig. När klockan var sju gick jag ut i snöstormen och tog bussen till skolan. När jag väl är där sa våran lärare att hon inte skulle ta närvaro så man kunde lika gärna ha skippat den lektionen för jag hade redan gjort allt man skulle göra dagen innan, så satte mig och plugga till provet. Sen hade vi gympa fast jag jag inte med för hade sträckt mitt knä så kunde knappt gå, men det var väldigt roligt och kolla på för dom gjorde för någon gympa/dans uppvärmning och sen någon folkdans som man redan hade gjort i 7-9, fast de var många som var klantiga och paja det speciellt Nathalie ;)

Efter det hade vi provet i Försäljning och service, trodde faktiskt de skulle vara svårare än vad det var, så det gick bra svara på alla frågor utan två stycken tror jag så får hoppasatt jag bara svara rätt också men tror faktiskt jag gjorde det på det mesta.

Sen var det lunch och de var någon potatissoppa som var la okej och sen pannkakor som förvånartsvärt var goda.
Efter var de praktisk marknadsföring och där skulle vi göra skyltar till en butik fast vid den tiden var alla så trötta så nästan ingen va seriös, Irma och jag satt och skratta åt säkert helt tråkiga saker, Nathalie och Josefine spelade Bubble trubble som är favortit spelet i våran klass nu så från deras lilla hörn hörde man massa skrik och skratt, Robin sprang runt och fjanta sig och det var bara lite av sakerna, men tro faktiskt alla blev klara med uppgiften ändå.
Och till slut hade vi engelska då vi skrev om olika sorters pronomer och sen SLUTADE VI!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0