Julia...

Imorse messa Julia och väckte mig vid 11 tiden lat som jag är så det var bara att gå upp och göra sig i ordning för efter 10 minuter kom hon, Nelly och Alice (hundarna) hem hit och höll mig sällskap medans jag åt frukost och gjorde klart det sista. Sen gick vi hem till Julia och laga lunch, det blevlax med Rösti, (trekantiga potatis grejer) och en liten sallad på gurka,tomat, solrosfrön och stekta schampinjoner(?). Sen till efterrätt blev det kladdkaka med vaniljglass och chokladsås. Vi är grymma på att laga mat blev väääldigt gott!! Medans vi åt kollade vi på Ice age som var ett tag sen man såg.
Sen hjälpte jag till när Julia skulle slå in presenter till sin storasyster som fyllde år igår så stort GRATTIS till henne i efterskott!
Sen fick vi för oss att vi skulle sminka oss överdriver och ta massa kort, så sagt och gjort så gjorde vi det och här kommer lite bilder på hur det blev:
















Det här var bara lite av alla bilder vi tog men det är iallafall ett smak prov..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0