Mamma

Heej nu vad det ett tag sen jag skrev!! Men det är ju som vanligt då, är alltid seg med att skriva.. Det är ju höstlov nu som många vet och större delen av den här veckan har jag spenderat hemma hos mamma så har inte suttit vid datorn så mycket.
Men idag har jag iallafall umgåtts med Emma och Ibbe hela dagen. Först gick vi och handla lite mat på Netto sen gick vi hem och åt lunch sen åkte vi till Farmor en stund och prata lite med henne och sen vidare till Malin och Thomas och fikade med dom och lekte med lilla Theo, han har redan blivit så stor nu och väldigt nyfiken på allt super gulligt!
Men det har inte hänt så mycket i veckan umgåtts med familjen det mesta. Men i morgon så ska jag träffa plutt Julia så det blir nog väldigt myyys va jätte länge sen bara vi umgicks så får se vad vi ska göra, sen på fredag ska jag passa Lykke hemma hos mamma för hon ska bort, och sen på lördag ska nog jag och Josefine på bio så det blir nog också mys på det om vi hittar någon bra film och kolla på... Någon som har något förslag??


Gammal bild på lilla Theo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0