Morgon trött...

heej nu sitter jag i skolan och har svenska, men läser inför provet istället.. Det är mindre än halva klassen här så verkar som många är morgon trötta eller så är det den j*vla snön som förstör.. Jag ser inte fram imot den här vintern om det ska bli den värsta vintern på va säger dom 1000 år? Tror jag kommer köpa massa skräpmat och gå i ide hela vintern och inte komma ut förens det är sol och varmt!
Vad finns det och göra på vintern? Svaret är ingenting det ända man kan göra är att sitta inne och kolla tv, men vem vet om det blir svin kallt och massa snö kommer det säkert inte heller funka..

Men jag tror jag ska önska mig ett löpband i julklapp så har man iallafall något och göra under vintern.. Och om jag inte får det i julklapp ska jag nog köpa det själv, det löpbandet jag vill ha är självklart rosa och kostar 3950 kr på Intersport.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0