Passar Lykke..

Som det står i rubriken så den här fredagen passar jag Lykke (hund) så det är det jag kommer göra resten av kvällen, mamma muta mig med pizza och det kan man ju inte säga nej till

Det är ju inte så mycket som händer blir att sitta och kolla på en film eller något för tydligen är mitt Mtv på norska eller nått så man fattar inget och det är väldigt irriterande med norsk text...

Men har inte så mycket att skriva om idag så får se om jag skriver något mer eller om jag skriver igen i morgon..

 

 


Kommentarer
Postat av: moscoo

Va med och tävla om att bli veckans blogg på

www.moscoo.blogg.se

Tävlingen avslutas på söndag!

The contest is on ;)


URL: http://moscoo.blogg.se/ @ 2010-11-05 @ 23:30:56

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0