Postkodmiljonären..

Igår var jag som sagt med och spela in postkodmiljonären med min klass. Det var faktiskt ganska kul, fast kanske inte själv grejen med att sitta rak i ryggen, klappa händerna när man blev tillsagd och skratta åt dom dåliga skämten utan det var mellan inspelningarna i pausen som det var skit kul. Vi gjorde lite lekar och sen dom som jobbade där var skit roliga speciellt Rolf tror jag han hette.
Men vi var klara ungeför klockan 5 så det gick fortare än vad jag trodde.

Men vi spelade iallafall in två olika program ett som ska visas på en fredag och ett annat som visas dagen efter på lördagen då. Jag vet inte om jag ska skriva ut vilka dagar det kommer sändas för vet inte alls hur det ser ut, men iallafall första inspelningen sitter jag bakom dom som vill vara med och tävla eller hur man säger så kommer nog synas hela tiden så det är lite spännande på hur det ser ut, men sen andra programmet så sitter jag längst upp så där syns jag nog inte lika mycket..
Men annars var det jätte kul och vi ska nog dit flera gånger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0