Skolan

Glömde skriva va det var för bild på förra inlägget.. Men det är iallafall jag och Frida som är lite trötta på Gympan, jag var inte med för ville inte anstränga min arm eller råka stöta in i något med dden för tog spruta igår och det blev en ganska stor reaktion så tyckte det var bättre att ta lite lugnt då. Men vi hade gympa på morgonen så vi var lite trötta och så klart skulle Josefine ta kort på oss då men men var gör man.

Annars har det inte hänt så mycket idag börja klockan 8 idag då det var ganska segt. Och imorgon så börjar jag klockan 8 igen och kommer inte va hemma förens vid 8 på kvällen för vi ska åka och spela in postkodmiljonären hela dagen så kommer vara med på tv om några veckor, kommer blir spännande fast kommer säkert se för jävlig ut för man kommer vara så trött. Kommer ha lektioner från 8 till halv två sen åker vi in till stan och spelar in det så det blir en lång dag men kommer nog bli roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0