Skolkatalogen!!

Innan jag skriver något annat så måste jag bara berätta att jag ÄNTLIGEN fått min skolkatalog. Efter 7 veckors väntande har den kommit. Fast bilden på mig var inte den vackraste kan man säga, jag ser lite och orange ut för färgerna är lite skeva. Jag vet att jag är kort (159 cm) men ser ännu kortare ut på kortet för viktor och Anton som stod bredvid mig står på tå så dom ser långa ut och jag ser kort ut..

Men annars har jag inte så roliga saker och berätta om, skolan som vanligt. Det var en Gubbe på besök som föreläste om NYföretagarcentrum och hur man starata ett företag m.m. Hur tråkigt somhelst, plus han pratade jätte fort så man hann nästan inte antecka något och vi skulle skriva ett referat om det sen så gick sådär.

Sen har det inte hänt så mycket jag och Irma har fjantat runt som vanligt, det är skit väder och det är väl de jag har och säga just nu..


Bild från tjejmiddagen... Josefine, Jag, Irma, Louise, Frida och Natha som har klippt ut sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0