07/10-10

Var bara tvungen och lägga upp det skämtet i det förra inlägget, mamma skicka det för några dagar sedan till mig och som jag har skrivit brukar hon skicka roligt/gulliga saker till mig som även min storasyster gör. Men tycker det är lite kul och lägga upp sånt på bloggen så andra kan få ta del av det också.

Annars idag har det inte varit så spännande hade ganska kul i skolan men kändes ganska tomt Irma var hemma och var sjuk så har varit väldigt tyst och lugnt men märkte att jag har fått mer gjort. Men imorgon är hon tillbaka och då ska vi ta igen det vi har missat!
Imorgon börjar man vid 8 så får gå upp klockan 6 vilket som är ganska segt men man vänjer sig, sen efter skolan ska förhoppningsvis jag och tjejorna till stan och fika som jag sa igår och sen hem och ha skaldjurskväll med pappa och avundsjuka Emma men kommer nog bli mysigt.

Men nu ska jag gå och fixa "middag" det blir rostad macka med svin go salami är för lat för att göra något annat plus att jag har varit sugen på det jätte länge...



Jag just nu hittade min blåa mössa i en låda i klädskåpet som jag har letat efter, nu är det bara mina mysiga rosa vantar som ska hittas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0