25 Oktober

Nu har jag precis skrivit ett inlägg som kommer komma upp här senare ikväll, men tänkte skriva ett nu om min dag och lite annat.
Dagen har iallafall varit som en vanlig skoldag tror jag. Hade matte på morgonen det är faktiskt inte lika tråkigt som jag har tyckt dom andra åren men det är nog bara för dom man jobbar med tror inte det är för våran lärare för det är ingen favorit precis.. Sen så var det lunch, småföretagande och til sist svenska så det har inte varit några speciella lektioner idag, vi fick spela spel på svenskan vilket som var lite kul. Sen blev det att springa till bussen, bli lite smått utskälld av busschaufören och sen hem. Här hemma har jag inte gjort så mycket suttit och läst min senaste lånade bok och käkat kycklingsallad. Så har ialafall min tråkiga dag varit, och imorgon är jag ledig så det blir att sova länge sen städa och plugga...

En annan grej som jag såg idag är att Nelly.com har en JÄTTE stor höst rea och det fanns hur mycket saker somhelst som jag vill ha, men det tråkiga är att mamma har gett mig köpförbjud så blir tyvär inga kläder/skor för mig (gråter inombords) så får försöka undvika att gå in där och plåga mig själv men kommer säkert göra det ändå..

Men som sagt kommer det förhoppningsvis upp ett inlägg här vid 22.00 om jag gjorde rätt så gå in och kolla då för nu ska jag tvätta av mig sminket om en stund och lägga mig i sängen framför tvn!


Kommentarer
Postat av: monika

kjempebra blogg :-)

koslig med kommentar tilbake!


URL: http://monikaolsen.blogg.no @ 2010-10-25 @ 21:28:52

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0