Filmkväll

Jag skrev ju inget om filmkvällen igår så det får bli nu istället.
Jag var ju på filmkväll i lördags hos Alice med lite annat folk hur mysigt somhelst, men dagen började iallafall med att jag gick upp vid halv 2 tiden (sen jag vet..) och börja göra iordning mig lite smått plus att jag spam ringer till Alice så hon vaknar så hon kan gå hem och göra iordning sig och med. Sen när jag var klar gick jag ner till henne så tog vi bussen till Mölndal och lämna tillbaka några filmer och hyrde nya, köpte lite godis och sånt till kvällen, köpte mat till mig vilket blev sushi och sen mötte vi Peter. Sen blev det och vänta på bussen i 20 skit kalla minuter och så åkte Alice och Peter hem till henne och jag hem till mig för att äta och fixa lite saker. Sen gick jag ner till dom och så kom det lite mer personer och så gjorde vi massa saker lyssna på musik, spela spel, baka cupcakes, tjöta och till slut kolla vi på en film, kommer inte ihåg vad den heter men hadlade typ om vampyrer och en cirkus.

Sen under filmen och efter filmen gick nästan alla hem så var bara jag, Alice och Peter kvar, så vi satte oss framför datorn en stund innan dom följde mig hem vid 3 tiden så var ganska segt när jag kom hem.
Dagen efter på söndagen alltså så åkte jag med Nathalie till Frölunda torg för hon skulle hitta skor men gjorde inte det så vi åkte hem lika snabbt som vi hade kommit dit.

Bilder från lördag..


Alice rotar runt i Kylen


Jag

Julia står och dricker cola..


Peter är fullt koncentrerad på att spela cod...


Jag och en smutsig spegel

Jag och plutt Julia :D


Nelly fick också vara med


För att förstöra lite för Peter när han spela så höll jag på att göra "fina" frisyrer på honom


Kommentarer
Postat av: Iselin !

kule bilder :'D


URL: http://iselinrosseland1.blogg.no @ 2010-10-25 @ 22:14:11
Postat av: Anonym

har du löshår?

@ 2010-10-26 @ 07:19:43
Postat av: julia

sötnos! haha har du sett mina feta lår på colabilden? xD


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-10-29 @ 16:22:09

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0