Halloween!!

Snart är det Halloween och vad ska ni göra då??
Ska ni sitta hemma och vänta på alla småbarn som kommer och knackar på och frågar om bus eller godis? Kanske gå på en läskig röjar fest med goda vänner? Klä ut sig till något skrämmande och gå runt på stan och jaga efter människor och skrämma dom? Eller kanske bara ha en mysig helg med familjen?

Jag vet iallafall inte vad jag ska göra än, men en kompis till mig ska på en "fest" och båfe fira halloween(säger man så?) och fira sin morbror som fyller 21 år så den kanske jag ska hänga med på. Så det blir att klä ut sig till något läskigt fast vet inte hur jag kommer se ut men kommer säkert på något om jag ska dit.

Men är verkligen taggad inför Halloween om jag ska med min kompis för tror jag aldrig har gjort något sånt på halloween utan jag har bara varit hemma med familjen, men det är ju också jätte mysigt men nu när man börjar bli äldre så vill man testa nya grejer och vem vill inte verkligen klä ut sig med konstiga kläder, massor av överdrivet smink och men helt crazy hår en gång om året?
Men jag kommer skriva om det här igen sen när jag vet vad som kommer hända...


Kommentarer
Postat av: Jerker Angholt

Lilla snuttan. Bättre om du stannar hemma hos pappsen å myser. Vi kan spela något trevligt sällskapsspel å lyssna på musik.

@ 2010-10-26 @ 22:18:47

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0