Indiana Jones

Tja sitter och tittar på Indiana Jones just nu som ni ser på rubriken, och käkar vindruvor. Var ju på bio förut idag och såg Dumma mej med julia, den var inte så bra som jag trodde den skulle vara nästan det ända roliga mi den var dom gula "gubbarna". Men efter bion va slut så gick vi in på Liseberg en stund och kolla men va inte så roligt där så vi gick snabbt ut igen. Sen åkte jag med henne till Mölndal och höll henne sällskap där tills hennes buss kom och sen åkte jag hem igen. Har varit jätte mysigt att umgås med Julia idag va verkligen ett tag sen det hände, men vi träffas på Tisdag igen ska följa med till hennes stall och träffa min bebis charly!! och kanske äntligen få mitt paraply som vi alltid glömmer!!

En annan sak jag har tänkt på är att kanske börja med dans.. Men vet inte riktigt, känner mig så j*vla klumpig och stel. Men får se hur jag gör ska prata med lite folk och se va dom säger ni får gärna också berätta va ni tycker :)

Julia och hennes dans grupp




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0