Krabba!

Förut när jag var på väg hem mötte jag pappa precis vid våran brevlåda med en hel hink full med krabbor som han hade fått av Marstrand-Helge, väldigt snällt av honom vi ska egentligen få hummer av honom men han har inte fångat tillräckligt med det så vi får nöja oss med krabbar men det är ju super gott det med!
Så pappa ställde sig direkt vid spisen och börja koka krabba.

Imorgon blir det då först skolan till ungefär 12.55 sen åker jag till Mölndal och träffar mamma och äter en sen sushi lunch på en av våra favorit restauranger sen ska vi åka och köpa skor till mig och åka till biblioteket sen hem och gå ut med Lykke och sen åker jag och Emma hem till pappa och har en mysig skaldjurskväll.

Och på lördag ska jag och några kompisar ha filmkväll förhoppningsvis, kommer nog bli skit kul som det brukar bli när vi umgås och sen på söndag har jag ingen aning om vad jag ska göra men kommer säkert på något annars blir det slappar dag..


Pappa och två av Krabborna..

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, va söt han är vår käre far

@ 2010-11-02 @ 15:55:19

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0