Ledig!!

Nu var det länge sen jag skrev igen, vet inte varför jag inte skriver så ofta är nog lat som alla säger...
Men idag är jag iallafall ledig från skolan så det är ganska skönt, har bara degat framför tvn och ska snart börja plugga igen inför mitt prov som jag har imorgon. Det är inom ämnet Turism och resor så får hoppas det inte är så svårt men det är väldigt mycket att läsa, 60 sidor i boken och 4 A4 papper med glosor men det är bara och bita ihop och plugga.
Men tror inte det har hänt något speciellt dom här två veckorna Julia har haft tjejmiddag, var super mysigt vi åt tacos och kollade på Alice i underlandet, sen så har det bara varit skola sen har jag nästan inte orkat göra något annat på dagarna.

Det här blev ju inte ett så roligt inlägg men men ni vet att jag lever nu iallafall, men jag skriver imorgon förhoppningsvis om jag orkar


Kommentarer
Postat av: elina

åh vilken fin bild :D


URL: http://weelcometomylife.blogg.se/ @ 2010-10-06 @ 12:51:37

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0