Middag..

Hann inte skriva igår för hade massa att göra men får berätta idag istället. Det blev ingen fika igår för det kkom upp mssa saker så jag kte och handla med pappa efter skolan, sen när jag kom hem så städa jag lite så det blev fin och snygga för syrran har ju tjejmiddag hemma hos pappa nu. Sen kom Emma över så hade vi skaldjurs kväll och kolla på Dobidoo va jätte mysigt. Sen efter färgade jag Emma hår så nu har hon mörkbrunt hår med lite rött i skit snyggt!

Men nu sitter jag hemma hos mamma och ska äta middag med henne och pappa så det kommer nog bli jätte mysigt, vi har suttit ute på balkongen och pratat och nu ska vi äta skaldjur igen (super gott).
Sen skulle vi kolla på något tråkigt program får se om jag ska sitta med elr göra något annat. Men imorgon blir et bio med Julia, josefine kunde inte föjla med men det bli nog bra ändå..

Men nu ska jag hjälpa till med maten skriver imorgon igen!

Jag och super söta Irma!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0