Nathalie Roos

Nu är det så här att jag har en vän som heter Nathalie Roos som jag tycker om väääääldigt mycket. Hon är en av mina bästa vänner och hon finns alltid där i vått och torrt.
Det är så här att hon har spelat in en låt, mest på skoj och för att veta hur det va, men jag tycker iallafall att hon är skit duktig det var ändå första gången hon spela in en låt och hon var super nervös.. Men jag tänkte iallafall lägga upp den här plus en liten video som jag har gjort..

Vet faktiskt inte hur hon kommer reagera för jag har för mig att hon inte blev så nöjd och att det kommer vara massa bilder på henne i den här videon och det kommer hon inte tycka om tror jag, men ska ha kvar den hela tiden om inte hon säger att jag ska ta bort den för det är ändå lite hennes privatliv men vi får hoppas att hon gillar den för det är tanken med allt det här men man vet aldrig med henne :P

Men videon är iallafall till dig Nathalie tycker du är sjukt underbar och får mig alltid på bra humör när jag är nere.
Jag kommer alltid finnas här för dig ovasett tid på dygnet är bara ett samtal bort. <3


Nu är det så här jag skrev det här inlägget för ungefär 3 timmar sen och tänkte lägga upp det när videon hade laddat klart men bara för min j*vla dator har något problem så stängdes den av när det var 2 % kvar så har fått börja om nu... Så tänkte så här att jag lägger ut texten nu så kommer videon förhoppningsvis imorgon om inte Nathalie har stoppat mig...
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Rebacka jag älskar dig så otroligt mycket, du är helt underbar. Vet inte vad ja hade gjort utan dig gumman. Du kommer föralltid ha en av de största delarna i mitt hjärta. Alla svåra tider jag gått igenom, har du alltid funnits vid min sida, jag vet att vad jag än hade gjort så kommer du alltid att finnas kvar. Rebecka Louise Angholt, din bästa vän Nathalie Alexandra Roos älskar dig <3

@ 2010-10-22 @ 09:57:40
Postat av: Moa

Vad roligt att få spela in sin egna låt :D


URL: http://littlemoa.blogg.se/ @ 2010-10-22 @ 18:49:16

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0