Skor

Nu har jag kommit hem från en lång men mysig dag med mamma.
Börja dagen med att jag nästan försov mig till skolan, vakna 10 min innan bussen gick så sprang upp ur sänge klädde på mig sminka mig och sen sprang till bussen. Sen var första lektionen Turism och resor men det var ganska najs satt bara och skrev på ett spännande arbete, efter det hade vi Företagsekonomi med snabb genom gång sen filmtajm, lunch och till sist engelska innan vi sluta för dagen. Då tog jag bussen till Mölndal och mötte först Emma och sen Mamma så gick vi och åt sushi, sen gick vi och kolla skor, köpte två par sjukt snygga skor och sen åkte vi till bibblan,sen lämna av Emma hemma så åkte jag och mamma och hälsa på mormor en stund innan jag åkte hem till pappa där jag nu sitter.
Men Emma kommer hit snart (blir verkligen aldrig av med henne)  ;) så ska vi äta skaldjur och mysa och sen ska jag gå och lägga mig hyfsat ctidigt idag är verkligen skit trött...

Bilderna på skorna gör verkligen inte dom till rättvisa så mycket snyggare i verkligheten!!

 


Kommentarer
Postat av: Åse Malene

Fin blogg!

Liker du konkurranser? besøk bloggen min ;)


URL: http://aamalenee.blogg.no @ 2010-10-22 @ 21:27:59

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0