Zorro..

Nu sitter jag och kollar på Zorro, har sett den flera ggr men fanns inget bättre och titta på. Men ska snart gå och duscha och sen sova så jag orkar upp imorgon.
Gjorde iallafall provet förut om någon är intresserad, gick nog ganska bra kommer inte få sämst betyg i klassen iallafall. 
Men sen har det inte hänt något speciellt idag jag och Irma har klagat större delen av dagen för det har varit kallt, vi har varit trötta och har haft ont någonstans men tror folk sluta lyssna på oss efter ett tag så gjorde inte så stor inverkan..
Imorgon börjar jag med datorkunskap vilket betyder att jag får sluta tidigare på dagen :D
Träffade Lilla Julia på bussen och va kul och träffa henne, det var länge sen vi träffades så vi bestämde att vi ska på bio på söndag och se Dumma mig den verkar super rolig och dom så gula gubbarna (?) är ju jätte söta!
Men nu har jag fullt upp hela helgen, på fredag ska jag och några tjejkompisar in till stan och fika sen på kvällen ska jag och pappa ha skaldjurskväll så det ser man fram imot, sen på lördag ska jag och pappa till mamma på middag för Emma ska vara här med några av sina tjejkompisar så hon slänger ut oss, och sen på söndag ska jag ju på bio. men kommer bli en mysig helg med vänner och familj.

Men som sagt så ska jag gå och duscha nu men skriver imorgon ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0