Juliadarling gästbloggar

haha, hej :) Juliadarling här Rebecka har ju inte bloggat på ett tag. Jag sa till henne det för circus en kvart sen, men då sa hon att hon var för trött idag.. hon hann inte riktigt med :P så då föreslog hon att jag kunde gästblogga! men lugn bara! hon kommer tillbaka ikväll. Just nu e hon och handlar ;D

Idag fick jag sluta skolan tidigt! halv2! ååh vad det var skönt att bara kunna ta tåget från Kungsbacka utan att behöva stå hela vägen till Kållered! okej, det va ganska mycket folk på tåget.. men det var inte så farligt. hihhhi
Idag hade jag också min första danslektion på skolan! super! vi hade balett.. och det ska jag säga! det var en jobbig uppvärmning! men det var lite roligt att prova på.. har aldrig dansat balett innan.. :D

Wiie nu kom hundarna hem! hihh måste dra nu! men ha det gött! ♥
Love, Juliadarling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0