Kapten Röd

Nu sitter jag och kollar på The legend of the seeker och ska snart gå och duscha och göra iordning mig för jag ska på tjejmiddag och Julia.
Men igår var jag ju på Kapten Röd med några kompisar på Liseberg och det var hur bra somhelst! Alla var på bra humör och man dansa, sjöng och skrek, så hade ont i hela kroppen efter det men det var värt det. Men skriver kanske när jag kommer hem eller så skriver jag i morgon.

Här kommer två kort videor med väldig dålig kvalité och bilder kommer senare..





Kommentarer
Postat av: julia

åh synd att ja inte kunde komma :/ <3


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-09-19 @ 13:18:37

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0