Nu är jag tillbaka igen

Nu är jag tillbaka på bloggen igen! Har varit ganska segt med upptaderingen har jag märkt, vilket många andra också har vilket jag har fått höra ganska länge nu. Som ni har sett gästblogga Julia här tidigare idag och hon förklara ju varför. Men jag har haft mycket nu när skolan börjat så har inte hunnit skriva och sen när jag kommit hem är jag alldelles för trött. Men det tar väl ett tag innan man kommer in i rutinerna att gå o lägga sig tidigt.
Har ju lovat er ett inlägg om Hindås tror jag lägger upp det i morgon så det blir lite text och massa bilder. I veckan har det inte hänt så mycket, var i stan med Josefine o Irma igår va väldigt mysigt o så köpte jag en nagellack som jag velat ha hur länge som helst, sen idag så börja jag skolan klockan 8 med turism och resor var ganska segt eftersom jag nästan inte känner någon i den kursen nästan hela min klass läser Historia A men får väl lära känns folk i min kurs. Sen hade vi någon annan kurs som jag inte kommer ihåg vad den hette men där skrev jag iallafall klart mitt arbete så det va skönt att slippa skriva det i helgen, efter detr skulle vi ut till sjön och grilla med tvåorna och treorna och lära känna dom vilket gick sådär. Alla tyckte det var pinsamt och tråkigt så vi lärde inte känna varnadra så bra men men det kommer väl. Men vi fick sluta vid tolv tiden så det var ganska skönt så när jag kom hem somna jag i soffan en stund o sen städa jag tills pappa kom hem o så åkte vi o handla o så kom mamma hit på kvälen o grilla.

Men imorgon ska jag hem till mamma o bo där över helgen så ska nog bli mysigt o umgås lite med henne och storasyster. Kanske ska jobba på söndag också får se vad jag orkar. Men nu ska jag snart gå o lägga mig men ska försöka skriva det inlägget om Hindås imorgon annars får ni påminna mig.

Här är nagellacket jag köpte föresten fast köpte ett rosa, så himla coolt fast lite dyrt..Det blir som man ser på bilden lite sprickor elr ur man ska säga, så man målar bara på en bas färg sen målar man över med det här nagellacket och efter 30 sec så blir det som på bilden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa att uppdatera

@ 2010-09-14 @ 12:53:07
Postat av: Althea

Är de bra nagellacket då?

Kolla lite efter de på stan idag, men ingen affär i min lilla småstad hade tagit in de tyvärr..


URL: http://rockerland.blogg.se/ @ 2010-09-14 @ 21:00:31
Postat av: ida

fan va fränt ! funkar det verkligen?


URL: http://ihda.blogg.se/ @ 2010-09-14 @ 22:47:23
Postat av: ANNA

coolt nagellack!



vart köpte du det?


URL: http://aannasvensson.blogg.se/ @ 2010-10-12 @ 23:36:52

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0