Regn..

Nu sitter jag i sängen och lyssnar på Thomas Järvheden och bloggar lite sen ska jag nog kolla på Idol, det ända som är roligt med de programmet är början sen är det inte kul längre enligt mig.
Det har inte hänt så mkt idag annars, hade skit kul i skolan idag iallafall men det blir ju så när det finns goa människor att skoja med. Sista lektionen hade jag Turism och resor och då satt jag och Lukas o flumma hela tiden, först satt vi o skrev massa skit på Antons facebook och sen när han märkte det så satte vi oss och kolla roliga klipp på youtube. Men vi gjorde iallafall det vi skulle göra också fast bara på ett roligare sett.

Slutade kvart i fyra och det var då det verkligen ös regna och blåste ute så innan jag hade hunnit till bussen var mina byxor helt blöta, paraplyt halv trasigt och jag frös som f*n, och så klart slutade det regna när jag satt på bussen och blev sol i stället men sånt får man väl ta.

Men nu ska jag som sagt kolla på Idol o försöka värma mig fryser som bara den!


Det haglade också tydligen pappa hade tagit kort..


Kommentarer
Postat av: Hanna

fin blogg!:)


URL: http://fromdaytodayy.blogg.se/ @ 2010-09-15 @ 21:08:00
Postat av: frida

har du haft en bra dag?:)


URL: http://umeflikkaa.blogg.se/ @ 2010-09-15 @ 21:18:27

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0