Sjuk!

Nu ligger jag i sängen och snorar och kollar på Jamies Amerika. Både jag och pappa börjar bli sjukare så det är lite jobbigt för ingen av oss orkar laga mat eller nått så det blir bara något enkelt. Men som alla andra dagar så har det inte hänt något speciellt idag. Skolan som vanligt och sen när jag kom hem somna jag framför tv en stund tills min syster ringer o väcker mig, prata med henne en stund innan min äldsta syster ringer också så får jag prata med henne medans jag bakar kladdkaka.

Sen måste jag gratta min syster Emma och Ibbe som förlova sig igår på ett vääldigt gullligt sett, får se om jag kommer skriva några detaljer om det, är ju ändå mitt privatliv man ska läsa om här inte hennes. Men grattis iallafall eran söta människor så får jag se ringen imorgon!!

Imorgon är det också Kapten Röd så är väldigt taggad för det! Ska in med några goa kompisar men kommer säkert träffa många fler där inne.

Här får ni en video som jag snatta från Julias blogg, det är något som vi båda skulle vilja göra men får nog aldrig chansen till det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0