Sova..

Nu ska jag gå och sova så jag orkar upp klockan 6 imorgon!!
En liten tråkig sak är att jag har varit sjuk hela helgen och är fortfarande lite krasslig men nu har jag tydligen smittat pappa också så han mår lika dåligt som jag gjorde, men det kommer säkert gå över snart. Jag kan inte vara sjuk för vi håller på med ett stort arbete i skolan som jag inte kan ligga efter med, plus att jag ska på Kapten röd på liseberg på fredag så då kan man ju inte gå runt och snora.
Men nu ska jag som sagt sova men skriver förhoppningsvis imorgon så ni får ha det så länge!!

Kommentarer
Postat av: julia

ska du gå på fredag? :D


URL: http://juliadarling.blogg.se/ @ 2010-09-15 @ 20:47:24

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0