TILLBAKA!!

Nu skriver jag igen,har ju inte gjort det på länge men kommer inte skriva massa ursäkter för ni har redan hört dom. Men har som jag har sagt innan att jag har fått massa klagomål från folk att jag skriver för lite och det vet jag själv så ska verkligen försöka skriva mer men blir säkert inte så ofta.

Men annars idag har jag varit i skolan som vanligt och där har det inte hänt så mkt. Regnade som bara den imorse så var bara att ta på sig varma kläder och sätta upp håret i en knut, så man såg i inte så vacker ut idag.

Men på tal om att se bra ut, det så har jag och flera andra tjejer i min klass haft den disscussionen om kläder vad man ska ha på sig i skolan. Förut när man gick i 9an och neråt kunde man ha på sig vad man ville och välja om man skulle ha smink eller inte, om man skulle ha håret i en slarvig knut eller bara vara helt ofixat men nu när vi har börjat gymnasiet så känner sig många tjejer nästan tvingade att ha på sig "fest" kläder varje dag för att passa in. Dom känner inte att dom kan ha på sig mysbyxor och en tjocktröja och inte ha något smink för alla kommer kolla ut dom.. Jag bryr mig inte om sånt, jag skiter nästan helt vad folk tycker och tänker om mig men många tjejer gör inte det. 

Så hur tycker ni det ska vara ska man kunna se ut hur man vill nu när man börjat gymnasiet och slippa bli utkollad eller ska man klä sig som om man ska på fest varje dag och passa in som alla andra??

En schleeten bild på hur jag såg ut idag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida
  • Om

    Min profilbild

    RSS 2.0